06.09.17

Laciná věc, drahá věc


Zase na téma „sleva“. To by člověk neřekl, jaké možnosti nabízí nákup na slevovém serveru. Můžete nakoupit opravdu výhodně, ale taky pěkně nevýhodně.

Jako zákazník, který si vyhlédl výborné značkové zboží a těšil se, jak výhodně si pořídí hodnotný dárek. Zakoupil si tedy voucher v řádu stokorun a po jeho zaslání obchodu, který zboží nabízel, očekával dodání vybraného zboží.

Těšil se a těšil, až se dočkal. V krabičce mu přišlo zboží, které očekával, on si ho hned navlékl a nosil. Záměrně nechci uvádět, o jaké zboží se jednalo, protože to není důležité. Podstatné je, že měl z výrobku radost a všude se chlubil, jak dobře pořídil. Samozřejmě si neopomněl schovat fakturu dodanou spolu s výrobkem.

Uplynulo pár týdnů, když zjistil, že výrobek nefunguje. Nu, což? I zboží ve slevě lze přece bez problémů reklamovat, voucher sliboval slevu na fungl nové zboží, takže žádný problém. Našel doklad o zakoupení a rozhodl se uplatnit reklamaci. Při té příležitosti zjistil, že faktura obsahuje všechny náležitosti, včetně ceny, která byla 0,- Kč. Celá částka byla totiž zaplacena v částce za slevový voucher.

V rámci reklamačního řízení má spotřebitel právo na odstranění vady, pokud je však vada neodstranitelná, na výměnu výrobku nebo vrácení peněz. Spotřebitelé zpravidla preferují výměnu nebo vrácení zboží oproti zaplacené částce.

Tipnete si, jakou částku dostal v tomto případě? Velmi výhodné, že?

Oblíbené

Translate